Andai mahu mereput, biarlah seperti mereputnya kayu yang memberikan baja kepada tanah. -farhahza'ba-

Pemula Bicara.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI.

Segala puji bagi ALLAH TUHAN sekalian alam; Maha pemurah lagi Maha penyanyang, Yang menguasai hari pembalasan!
Hanya padaMUlah tempat kami sembah; Dan padaMUlah tempat kami memohon pertolongan
. Tunjukilah kami jalan yang lurus; jalan orang2 yang Kau redai. Serta jalan orang2 yang Kau beri nikmat; Bukan jalan mereka yang Kau murkai dan bukan pula jalan mereka yang sesat.

Amen..

Wednesday, July 20

perubahan.

akhir-akhir ni, saya dapat rasakan satu perubahan dalam diri.

*pelik*

saya mula suka pada kucing!.

*teruk*

lepas saya pegang kucing depan rumah semalam, hati saya rasa macam 'best'.
rasa macam nak senyum je. hehe.
haishhh...apalah...
selama ni kalau nak sentuh mesti kena fikir beratus-ratus kali...
padahal, apalah salahnya pegang. lepas itu basuh la tangan bersih-bersih.
inilah namanya budak bajet pembersih.

*mengeluh*

kelemahan yang patut diubah.
dan perlu diubah!

mungkin saya boleh jadikan matlamat ramadhan kali ni untuk bermesra dengan kucing. hehe.
*berangan*

tapi, mana nak dapat kucing?
hurmmmm...
hurmm..
hurm.

kalau nak bela dalam rumah mesti la umi tak bagi.
hurmmmm..
hurmm..
*bajet sedih la konon*

bermesra dengan kucing dalam internet je kira boleh tak?

*hampeh*


mood: rasa macam nak belai-belai, peluk-peluk kucing la pulak sekarang ni...

eh, terima kasih kucing jalanan yang telah membuka hati ni!


No comments:

Post a Comment

ujar saja jika perlu.