Andai mahu mereput, biarlah seperti mereputnya kayu yang memberikan baja kepada tanah. -farhahza'ba-

Pemula Bicara.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI.

Segala puji bagi ALLAH TUHAN sekalian alam; Maha pemurah lagi Maha penyanyang, Yang menguasai hari pembalasan!
Hanya padaMUlah tempat kami sembah; Dan padaMUlah tempat kami memohon pertolongan
. Tunjukilah kami jalan yang lurus; jalan orang2 yang Kau redai. Serta jalan orang2 yang Kau beri nikmat; Bukan jalan mereka yang Kau murkai dan bukan pula jalan mereka yang sesat.

Amen..

Saturday, July 23

sentuhan.

dan hari ini aku jumpa apa yang aku cari
setelah aku cuba berlari mendapatkannya
namun apalah gunanya yang kutemui ini
andai aku tidak cuba menyentuhnya

aku hilang bila kau pergi
aku lelah bila kau tidak ku jumpa lagi
aku kejar sampai habis hayat ini
hadirlah untuk aku yang belum mengerti

air jiwa ini tak mampu lagi bertahan
kerana aku mahukan dakapan sentuhan
pulanglah untuk aku
aku masih rindu.


Copyright © 2011-2012 farhahZaba


aku yang masih berlelah mencari cinta teragung Tuhan. moga kekuatan itu terlahir untuk aku.
...menulis untuk diriku sebagai peringatan.

No comments:

Post a Comment

ujar saja jika perlu.