Andai mahu mereput, biarlah seperti mereputnya kayu yang memberikan baja kepada tanah. -farhahza'ba-

Pemula Bicara.

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI.

Segala puji bagi ALLAH TUHAN sekalian alam; Maha pemurah lagi Maha penyanyang, Yang menguasai hari pembalasan!
Hanya padaMUlah tempat kami sembah; Dan padaMUlah tempat kami memohon pertolongan
. Tunjukilah kami jalan yang lurus; jalan orang2 yang Kau redai. Serta jalan orang2 yang Kau beri nikmat; Bukan jalan mereka yang Kau murkai dan bukan pula jalan mereka yang sesat.

Amen..

Wednesday, April 11

Cita-cita yang tak kesampaian.

Dahulu masa kecik2...

Nenek: dah besar ika nak jadi apa?

*dengan bangga dan lantang aku menjawab*

Gadis comel: nak jadi Malik Noor!

Nenek: @#$%^&*/???

wooppss, seksinya~

Dulu masa umur 5,6 tahun aku memang peminat fanatik giler dengan malek noor. Entah kenapa pun aku tak tahu. Yang pasti sebab dia macam kuat. Aku tak mainlah nak minat-minat benda yang khayalan ni macam ultraman ke, batman ke, or pape je la.. semua tu mengarut je. Hebat gak pemikiran aku dulu2 ek.. hahaha.. :D

p/s: Anda bagaimana pula?? :)

Rabu
11April12
2.33 a.m
mengingati kenangan.

No comments:

Post a Comment

ujar saja jika perlu.